Vrei să înveți noi tehnici de fidelizare a clienților? Club Afaceri.ro Craiova a pregătit un nou eveniment interactiv dedicat antreprenorilor, oamenilor de vânzări dar și celor care activează în zona de customer care. Speaker-ul din cadrul acestei ediții va fi Cristian Toaxen, consultant cu peste 15 ani de experiență în leadership, management, vânzări și customer service.
Evenimentul, care va avea loc mâine, 7 mai, începând cu ora 18.00, la Hotelul Ramada din Craiova, își propune să ofere managerilor, oamenilor de vânzări și celor din zona de customer care o abordare inovativă a relației cu elementul central al oricărei afaceri: clientul. „Evenimentul este perfect pentru antreprenori, manageri, profesioniști în vânzări și customer service, dar și pentru toți cei care interacționează cu clienții în mod direct și doresc să ducă relațiile la un nou nivel”, transmit organizatorii.
Speaker în cadrul evenimentului va fi Cristian Toaxen, consultant cu peste 15 ani de experiență în leadership, management, vânzări și customer service. Cristian Toaxen a coordonat proiecte complexe de dezvoltare personală și profesională pentru echipe din industrii precum telecom, auto, FMCG, asigurări și bănci.
Pentru participarea la eveniment este necesară rezvervarea locului, prin completarea formularului de înscriere.




